Monday 13 July 2015

mis on mis / Josephine



Kuidas aru saada tugevast sõprusest või arenevast tunnetest? Kas see, kui me istume kell 5 hommikul sinu köögis, kord vahemaa 3 meetrit, siis 1 meeter, siis peaaegu et kõrvuti ning siis lahku minnes ikkagi mitte kallistades, on märk heast sõprusest või oleme me tõesti nii arad, et viia asju kaugemale. Mis tasemel sa hoolid minust, kui istud peale minu lahkumist kõige rammestava unega veel pool tundi ärkvel, et teada saada, kas ma jõudsin ilusasti koju. Me pole kunagi kallistanud ja jaganud tundeid täis puudutusi, vaid korra tahtsin sulle järjekorras patsu anda õlale, mis kulmineerus tugeva tõukena, mille järel lendasid otsa oma ekstüdrukule. Me võime lamada voodis ning magada kõrvuti nii, et me ei pea minema üksteisele ''kogemata'' vastu. Ning kui kell lööb juba varajast hommikut, siis lõpetame vestlused lausega: ''aga ma arvan, et ma liigun ikkagi koju, oma voodis hea ärgata''. Põnevad on need mängud, kus peaks midagi juhtuma, kuid kus kunagi midagi ei juhtu ja sa ootad, ootad nagu oma esimest süljest rikastatud suudlust. Kas kord näengi lõppu nendel lõpututel armumängudel? Ilmselt mitte, kui ma toitun nendest.

No comments: